Gaziantep’te Riskli Yapılar İçin Kritik Zirve: Nizip Caddesi’nin Kaderi Belli Oluyor!

Gaziantep’in en çok konuşulan bölgelerinden biri olan Nizip Caddesi’ndeki riskli yapılar için düğmeye basıldı. Gaziantep Valisi Kemal Çeber başkanlığında toplanan üst düzey heyet, bölgedeki binaların akıbetini ve alınacak acil önlemleri masaya yatırdı. Peki, şehrin merkezindeki bu kritik alanda süreç nasıl işleyecek?

Deprem gerçeğiyle yüzleşen Türkiye’de gözler riskli yapı stoklarına çevrilirken, Gaziantep’ten son dakika kentsel güvenlik hamlesi geldi. Şehrin önemli noktalarından Nizip Caddesi üzerinde yer alan ve risk taşıyan yapılar için geniş çaplı bir güvenlik zirvesi gerçekleştirildi. Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin’in kamuoyuna duyurduğu ve Gaziantep Valisi Kemal Çeber’in bizzat başkanlık ettiği bu kritik toplantıda, bölgenin emniyeti için atılacak acil adımlar masaya yatırıldı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Gaziantep’te Riskli Yapılar İçin Kritik Zirve: Nizip Caddesi’nin Kaderi Belli Oluyor!

Nizip Caddesi İçin Tüm Kurumlar Teyakkuzda

Son dönemde sahada yürütülen aktif incelemelerin ardından bir araya gelen şehir protokolü, Nizip Caddesi’ndeki yapıların mevcut durumunu mercek altına aldı. Odak noktasında “çalışma güvenliği”, “olası risk senaryoları” ve “alan emniyeti” olan görüşmede, sürecin çok daha hızlı ve kayıpsız ilerlemesi için atılacak adımlar tek tek belirlendi.

Gaziantep’in vatandaş güvenliğini her şeyin üstünde tutan yaklaşımının bir göstergesi olan bu toplantıya katılım da oldukça üst düzeydeydi. Zirveye; Şahinbey Kaymakamı Mehmet Emin Taşçı, Şehitkamil Kaymakamı Ömer Hilmi Yamlı ve Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz’ın yanı sıra İl Emniyet Müdürlüğü ile İl Jandarma Komutanlığı yetkilileri ve ilgili kurum amirleri katıldı. Sahada yürütülen faaliyetlerin aksamadan devam etmesi için tüm güvenlik güçleri ve yerel yönetim birimleri arasında tam koordinasyon sağlandı.

Başkan Şahin’den Net Mesaj: “Önceliğimiz Can ve Mal Güvenliği”

Bölge halkının ve esnafın merakla beklediği gelişmelere dair süreci değerlendiren Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, kamuoyuna güven veren bir açıklama yaptı. Kentsel risklerin ortadan kaldırılması için çalışmaların hiçbir taviz verilmeden kararlılıkla sürdürüleceğini vurgulayan Şahin, “Vatandaşlarımızın can ve mal güvenliği bizim en büyük önceliğimizdir. Gereken tüm tedbirleri eksiksiz bir şekilde almaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Risk taşıyan alanların devletin tüm kademeleriyle büyük bir hassasiyetle takip edildiğini belirten Başkan Şahin, bu sürecin kurumlar arası güçlü bir iş birliğiyle çözüleceğinin altını çizdi. Alınan bu kararların ardından, önümüzdeki günlerde Nizip Caddesi ekseninde yürütülen saha operasyonlarının daha da hız kazanması bekleniyor.

Kaynak : Haber Merkezi

Yorum Yap

Benzer Haberler
Gaziantep’te Vergi Borcu Olanlara Büyük Kolaylık! 72 Aya Kadar Taksit İmkânı Başladı
Gaziantep’te Vergi Borcu Olanlara Büyük Kolaylık! 72 Aya Kadar Taksit İmkânı Başladı
Gaziantep’te Araç Sahiplerine Müjde! Akaryakıt Tabelaları Değişti
Gaziantep’te Araç Sahiplerine Müjde! Akaryakıt Tabelaları Değişti
Gaziantep’te Atama Kararnamesi Yayımlandı! Yeni İsimler Göreve Geliyor
Gaziantep’te Atama Kararnamesi Yayımlandı! Yeni İsimler Göreve Geliyor
Gaziantep’in Geleceği Gökyüzünden Şekilleniyor: Şehir Planlamasında Yeni Dönem
Gaziantep’in Geleceği Gökyüzünden Şekilleniyor: Şehir Planlamasında Yeni Dönem
Gaziantep FK’da Yeni Dönem: Mirel Radoi’nin Gaziantep’e Geliş Tarihi Netleşti
Gaziantep FK’da Yeni Dönem: Mirel Radoi’nin Gaziantep’e Geliş Tarihi Netleşti
AK Parti Nizip İlçe Başkanlığına Fatih Altınses Getirildi
AK Parti Nizip İlçe Başkanlığına Fatih Altınses Getirildi
Seobaz Haber Teması