Kızılcık Şerbeti dizisinden ayrılıp ayrılmayacağı merak edilen senarist Merve Göntem’den gizemli bir paylaşım geldi. Detaylar burada!
Sezona tartışmalı bir başlangıç yapan Kızılcık Şerbeti dizisinin senaristi Merve Göntem, 4 yıl önce katıldığı bir YouTube röportajı dolayısıyla gözaltına alınmıştı. Yurt dışına çıkış yasağı ve adli kontrol şartıyla serbest bırakılan Göntem’in diziden ayrıldığına dair çeşitli iddialar ortaya atılmıştı.

Kızılcık Şerbeti’nin senaristi Merve Göntem, geçmişteki bir programda sarf ettiği sözler nedeniyle dikkatleri üzerine çekti. Kendisi, adli kontrol koşullarıyla serbest kalmış ancak dizi ekibinden ayrıldığına dair söylemler büyük yankı uyandırmıştı. 5 aylık bir bebeği olan Göntem, bu süreçte görünüşte sessizliğini korumuştu. Fakat, Merve Göntem’in son zamanlarda yaptığı paylaşım, ‘Kızılcık Şerbeti’nden ayrıldı mı? sorularını yeniden gündeme getirdi.

Göntem, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada şunları belirtti: “Arayan, soran ve yazan herkese çok teşekkür ederim. Ben iyiyim. Kızımla, ailemle ve arkadaşlarımla uzun bir süre birlikte vakit geçiriyorum. Daha iyi olacağıma inanıyorum. Çok inandığım bir şey var: ‘Hikayeler, ancak onları anlatmasını bilenlerin başına gelir.’ Zamanla, yeni hikayelerde ve yeni bir ben ile karşınızda olacağım.”
Yorum Yap