Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, yeni eğitim-öğretim yılının ilk gününde öğrencilere 140 bin boyama seti hediye etti. Bugüne kadar dağıtılan set sayısı 881 bini aştı.
2025-2026 eğitim-öğretim yılı bugün başladı. Gaziantep’te 705 bin öğrenci ders başı yaparken, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu da geleneği bozmadı ve öğrencilerin yüzünü güldürdü.
Gaziantep Vali Yardımcısı Sedat Sezik, İl Milli Eğitim Müdürü Erdal Kılınç, Büyükşehir Belediye Başkanvekili Halil Uğur ve Vakıflar Bölge Müdürü Erdoğan Tunç ile birlikte Mehmet Erdemoğlu İlkokulu’nu ziyaret eden Başkan Tahmazoğlu, öğrencilere boyama seti hediye etti.

Her yıl öğrencilere boyama seti hediye ettiklerini hatırlatan Başkan Tahmazoğlu, “Yeni eğitim-öğretim yılına başlayan evlatlarımızın ve öğretmenlerimizin heyecanına ortak olmak bizler için büyük mutluluk. Bu yıl 140 bin boyama setini miniklerimize ulaştırdık. Bugüne kadar ise toplamda 881 bin 300 boyama setini çocuklarımızla buluşturduk” dedi.
Eğitim yatırımlarına önem verdiklerini belirten Tahmazoğlu, “Kırtasiye yardımlarından okul yapımına, spor salonlarından kütüphanelere kadar birçok alanda öğrencilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz. Bizim için en büyük yatırım, geleceğimizin teminatı olan çocuklarımıza yapılan yatırımdır” ifadelerini kullandı.
Yorum Yap