GastroANTEP’in ilk gününde sahne alan Kubat, sevilen şarkıları ve sahne performansıyla Festival Park’ı dolduran Gazianteplilere unutulmaz bir gece yaşattı.
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Kültür ve Turizm Bakanlığı iş birliğinde düzenlenen Kültür Yolu Festivali Uluslararası Gaziantep Gastronomi Festivali (GastroANTEP), ilk gününde unutulmaz bir konsere sahne oldu. Türk halk müziğinin güçlü sesi Kubat, Festival Park’ı dolduran binlerce Gazi şehirlilere sevilen eserlerini seslendirdi.
Festival Coşkusu Kubat ile Başladı
Gastronomi ile sanatın buluştuğu GastroANTEP, Kubat’ın sahne aldığı ilk konserle coşkulu bir başlangıç yaptı. İlk kez Gaziantep’te sahne alan Kubat, geniş repertuvarı ve enerjik performansıyla izleyenlere keyifli anlar yaşattı. Alanı dolduran seyirciler, “Antebin Hamamları” ve “Kara Üzüm Habbesi” gibi sevilen türkülere hep birlikte eşlik etti.
Milli Takımlara Destek Mesajı
Konser sırasında Türkiye Kadın Milli Voleybol Takımı “Filenin Sultanları” ve Türkiye Basketbol Milli Takımı “12 Dev Adam”a da değinen Kubat, “Voleybolda Filenin Sultanları için bir alkış istiyorum sizlerden. 12 Dev Adam da ne yaptı öyle? Onlar için de büyük bir alkış. Yarın inşallah Almanya’yı da fethedeceğiz. Gerçekten bizlere çok büyük moral verdiler.” ifadelerini kullandı.
Yorum Yap