Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, bir dizi ziyaret için Gaziantep’e geldi. Bakan Ersoy’u Vali Kemal Çeber ve protokol üyeleri karşıladı.
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, çeşitli programlara katılmak üzere Gaziantep’e geldi. Bakan Ersoy’u, Gaziantep Havalimanı’nda Gaziantep Valisi Kemal Çeber ve beraberindeki protokol üyeleri karşıladı.
Valiliğin Açıklaması — Resmî Programlar Başlıyor
Gaziantep Valiliği tarafından yapılan açıklamada, Bakan Ersoy’un kentte bir dizi resmî ziyaret ve programa katılacağı belirtildi. Açıklamada,
“Kültür ve Turizm Bakanımız Mehmet Nuri Ersoy, bir dizi programa katılmak üzere ilimize geldi. Bakanımız, Valimiz Kemal Çeber ve protokol üyeleri tarafından Gaziantep Havalimanı’nda karşılandı.” ifadelerine yer verildi.
Yorum Yap