Gaziantep’te yeni eğitim-öğretim yılının ilk gününde 534 okul çevresinde güvenlik denetimleri yapıldı.
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılının ilk gününde Gaziantep’te güvenlik tedbirleri en üst seviyeye çıkarıldı. İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, öğrencilerin güvenliğini sağlamak amacıyla 534 okul önü ve çevresinde kapsamlı denetimler gerçekleştirdi.
Çalışmalarda 56 asayiş timi, 13 trafik timi, 168 koordinasyon görevlisi ile toplam 69 araç ve 238 personel görev aldı. Özellikle okul servislerine yönelik yapılan denetimlerde, kurallara uymadığı tespit edilen 3 servis trafikten men edildi.
Gaziantep Valiliği’nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılının ilk gününde öğrencilerimizin güvenliği için tüm tedbirleri aldık. Okul çevrelerinde yoğun güvenlik çalışmaları yürütülürken, servis araçları da titizlikle denetlendi. #EğitimŞehriGaziantep için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz.
Yorum Yap