Adana’da TAG Otoyolu’nda seyir halindeki bir tırın dorsesinde yangın çıktı. Rüzgarın etkisiyle çalılık alana da sıçrayan alevler kısa süreli paniğe neden oldu.
Olay, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu’nun İncirlik mevkisinde meydana geldi. Henüz sürücüsünün kimliği ve aracın plakası öğrenilemeyen tırın dorse kısmı, seyir halindeyken alev aldı. Yangını fark eden sürücü, büyük bir soğukkanlılıkla tırı emniyet şeridine çekerek çekiciyi dorseden ayırdı.
Kısa sürede büyüyen alevler, rüzgarın etkisiyle yol kenarındaki çalılıklara sıçradı. Bölgeden yükselen dumanları gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekipler, hem tırın dorsesindeki hem de çalılık alandaki yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı.
Yoğun çaba sonucu yangın kısa sürede söndürüldü. Yangında can kaybı yaşanmazken, tırın dorsesinde maddi hasar meydana geldi. Soğutma çalışmalarının ardından otoyoldaki trafik akışı normale döndü.
Kaynak: Haber Merkezi
Yorum Yap