GastroAntep Festivali’nde Tuğçe Kandemir sahne aldı, sevilen şarkılarını on binlerce müzikseverle birlikte seslendirerek unutulmaz bir gece yaşattı.
Gaziantep Gastronomi Festivali’nin ikinci gününde sahne alan Tuğçe Kandemir, sevilen şarkılarını on binlerce müzikseverle birlikte seslendirerek unutulmaz bir geceye imza attı.

Festivale katılanlar, Kandemir’in sahne performansıyla adeta büyülendi. “Yelkovan”, “Yağmur” ve “Aradan Çok Yıllar Geçti” gibi dillerden düşmeyen parçalarını seslendiren ünlü sanatçı, alanı dolduran müzikseverleri coşturdu.
İstek Şarkılar ve Duygu Yüklü Anlar
Dinleyicilerin yoğun isteği üzerine “Kalbim Yaralı” ve “Seni Öptüğüm Sokak” şarkılarını ikinci kez seslendiren Kandemir, “Mağusa Limanı” parçasını söylerken Volkan Konak’ı anarak duygusal anlar yaşattı.

Enerjik Performans ve Coşku
Konserin ilerleyen dakikalarında ekibinin performansı da sahneye renk kattı. “Gaziantep Türküsü”, “Gül Belalıdır” ve “Güzeller İçinden” şarkılarında sergilenen davul performansı izleyenleri coşturdu.
Tuğçe Kandemir’den Gaziantep’e Mesaj
Konser sonunda Kandemir, Gaziantep’teki müzikseverlere teşekkür ederek, “Sizi çok seviyorum. Antep’in yeri hep bir başka” dedi.
Yorum Yap